רונן צור: "בן גביר עושה מאמצים גדולים לשכנע שהוא השתנה"

אסתי פלד No Comments on רונן צור: "בן גביר עושה מאמצים גדולים לשכנע שהוא השתנה"

היועץ האסטרטגי התייחס בשיחה עם "קול חי" לעמדות השמאל שהשמיע הרמטכ"ל לשעבר: "לא בטוח שזה רע להם להביא עוד קהלים אחרים לא רק מהציבור הימני. ויש גם מצביעי ימין רך שהרעיון של מדינה דו לאומית לא מדבר אליהם"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועץ האסטרטגי רונן צור שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, והתייחס לעמדות השמאל שהשמיע הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט שהצטרף למפלגתו של גנץ: "הויכוח הזה קיים כבר הרבה מאוד שנים בציבוריות הישראלית ולא בטוח שזה רע להם להביא עוד קהלים אחרים לא רק מהציבור הימני. ויש גם מצביעי ימין רך שהרעיון של מדינה דו לאומית לא מדבר אליהם".

לאחר מכן הוא התייחס ללחצים מצידו של לפיד לאיחוד בין העבודה למרצ: "במקרה של איחוד, הסיכוי שמצביעי העבודה יצביעו למפלגה עם מרצ הוא נמוך וכך לפיד יקח את אותם מצביעים אליו. ולכן אני מבין את הרצון מצידו. לעומת זאת למפלגת העבודה לא תהיה תועלת מאיחוד כזה".

הוא הוסיף: "אני בטוח שלפיד מוטרד גם מהאפשרות שהעבודה או מרצ לא יעברו. אבל אם יש עתיד לא תעשה קמפיין שתיה כנגדן יש להן סיכוי טוב לעבור".

ביחס למסע הקמפיין של בן גביר, אמר: "בן גביר עושה מאמץ מאוד גדול לשכנע את כלל הציבור הישראלי שהוא השתנה. מוטלת עליו אחריות מאוד כבדה להתנער מתופעות של אלימות וגזענות".



0 תגובות